Inloggen | Registreren

Ledenadmin

Gebruikers

Wij gebruiken een login systeem zodat iedereen enkel aan hun eingen gegevens kan, voorgaande werkte we met het lidnummer maar dit gaf regelamtig problemen. U kan een gebruiker toevoegen voor uzelf of voor een heel gezin, het hangt ervanaf wie u inschrijft.

Leden toevoegen

Na het aanmaken van een gebruiker heeft u nog geen leden ingeschreven bij Scouting Ravels, om dit te doen klik je op "lid toevoegen" nadat u bent ingelogd. Na het doorlopen van de inschrijvingsprocedure zal het lid verschijnen op de startpagina van het ledenadmin systeem. U kan hier het lid bewerken, een foto toevoegen of het lid uitschrijven.

Fotoalbum

Ter bescherming van onze leden hebben we het gebruikersysteem aangesloten op ons fotoalbum, een deel van de foto's zal enkel zichtbaar zijn als u bent ingelogd met een verifieert gebruiker. Door deze maatregel kunnen wij zeker zijn dat de gebruiker van iemand is die iets te maken heeft met onze scouts. U wordt automatsiche geverifieert wanneer u lidgeld betaald, onze webmaster kan dit ook manueel.

De bestanden die wij niet beschikbaar stellen voor heel de wereld (en google) zijn bijvoorbeeld foto's waar leden op staan zonder T-shirt (zoals de verwen je lijf dag of een warme dag op kamp).

Uitschrijven

Stopt het lid bij ons, dan kan u ervoor kieze om het lid uit te schrijven bij ons, onmiddelijk nadat u bevestigd hebt dat het lid stopt gaan wij alle gegevens van het lid wissen buiten het lidnummer en naam. De rest wordt gewist als het lid effectief uitgeschreven is bij Scouts & Gidsen Vlaanderen.